Cena zboží a platební podmínky
Kupní cena je dána ceníkem prodávajícího, platným v den přijetí objednávky prodávajícím.

Kupní cenu je možné uhradit:
- v ČR převodem na účet prodávajícího (v ČR i v zahraničí)
- na dobírku při převzetí zboží (pouze v ČR)
- v hotovosti při osobním odběru v sídle společnosti Tři Sekery 145 - Průmyslová zóna, 35301 Mariánské Lázně

Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží.

V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.

V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy (potvrzení objednávky prodávajícím).

V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhradit kupní cenu zboží s uvedením variabilního symbolu platby, což je číslo faktury. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku při platbě v hotovosti. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin

 Sazba DPH - aktuální daň z přidané hodnoty. Sazba DPH má dle zákona o dani z přidané hodnoty v současné době dvě hodnoty. Základní 21% a snížená 15%. Nevíte si rady s naší českou DPH? Více info najdete na Wikipedia.cz

Prodávající je oprávněn jednostranně a bez jakýchkoliv sankcí od uzavřené objednávky odstoupit, a to z provozních důvodů či z důvodu nedostupnosti objednaného zboží.

Poruší-li kupující kupní smlouvu tím, že bezdůvodně nepřevezme zásilku se zbožím, je povinen zaplatit prodávajícímu vzniklou škodu představovanou marně vynaloženými náklady na dodání zboží (zejm. poštovné, balné, náklady spojené s vrácením zboží) v paušální výši 300,– Kč.


Ceny dopravy a termín dodání
Doručování zásilek v Česku:
- Cena poštovného a balného pro zásilky do 30 kg činí 135,- Kč bez DPH (163,- s DPH)
- Pokud se však jedná o zboží křehké, objemné ceny za dopravu nebo poštovné se dohodnou individuálně.
- Pokud musí být zásilka rozdělena do více balíků, účtujeme jen 1 poštovné a balné.
- Při platbě dobírkou bude připočteno 30,-Kč bez DPH (36,30 s DPH) - doběrečné.

Doručování zásilek na Slovensko:
Platba za zboží a způsob doručení:
- Převodní příkaz (zálohová faktura) - Prodávající vygeneruje zálohovou fakturu v hodnotě objednaného zboží a zašle ji kupujícímu (e-mailem). Po uhrazení této faktury zašle prodávající objednané zboží na dodací adresu kupujícího balík. K celkové ceně budou připočítány expediční náklady (poštovné a balné) ve výši dle váhy balíku a zboží bude následně zasláno společností DPD
- Cena poštovného a balného pro zásilky do 3 kg činí 10,- Euro bez DPH (12,10 Euro s DPH)
- Cena poštovného a balného pro zásilky od 3,1 do 30 kg činí 15,- Euro bez DPH (18,15 Euro s DPH)

Kurz
používaný k přepočtu Kč/ Eur: denní kurz banky MONETA Money Bank

Faktury na Slovensko jsou vystaveny výhradně v Eurech, a plátcům DPH na Slovensku je zboží zasíláno bez DPH - uvádějte proto do objednávky své DIČ.



Termín dodání:

Zásilka Vám bude doručena prostřednictvím společnosti DPD do 5 pracovních dnů na Vámi uvedenou adresu. Pokud tento termín nebudeme schopni dodržet, budete informováni o termínu dodání mailem.

Poškozená zásilka:
Dostal se k vám poškozený balíček nebo jste vadu způsobenou přepravou zjistili až po otevření? Nastalá situace nás mrzí. Máme pro vás návod, jak v takových situacích postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo.
Přivezli mi balíček a zjistil(a) jsem, že:
 Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.
 - V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktujte, abychom reklamaci vyřídili.
 Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.
- Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 2 dnů vyplňte formulář Zápis o škodě na www.dpd.cz/reklamace nebo kontaktuje přímo nás, abychom reklamaci vyřídili.